Subject: FW: Riigitee nr 42 Kärkna-Kobratu ja Tolmu planeeringuala teede ristumiskohad
From: "Asko Reimus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 10:34:59 +0300

Tere,

Edastan ülevaatamiseks täiendatud projekti.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 9. juuni 2025 13:02
To: Asko Reimus <[email-masked]>
Subject: Riigitee nr 42 Kärkna-Kobratu ja Tolmu planeeringuala teede
ristumiskohad

Tere,

Olete esitanud meile kooskõlastamiseks töö nr 24128 „Tolmu planeeringuala
taristu“

Projekti osas on meil järgmised märkused:

1.	Projekteeritud ristmike puhul teekattemarkeeringute nr 943 ja 944
kasutamine ei ole vajalik.

Mitte projekteerida antud teekattemarkeeringuid siin. Korrigeerida
joonist.

2.	Projekteeritud kergliiklusteed on toodu ristmike
pöörderaadiustele. Selline lahendus ei ole nõuetekohane ning seda  me
aktsepteerid ei saa.

Koostatud detailplaneeringus ei ole arvestatud nõuetekohase
ruumivajadusega. Antud hetkel tuleb saada ruumi juurde Võhumõõga tn 2
(tunnus 79601:001:3273)  ja

Varsakabja tn 1 (tunnus 79601:001:3299) elamumaa kinnistutelt, selleks et
lahendada kergliiklustee toomine riigitee äärde nõuetekohaselt.

Kergliiklustee tuleb viia ühel juhul pöörderaadiuse lõppu ja teisel
pöörderaadiuse algusesse, samas peab olema see eraldatud sõiduteest
eraldusribaga.

3.	Liiklusmärgid 221 tuleb paigaldada õigesse asukohta.
Pöörderaadiuse algusesse. Peaks olema ülejäänud komplektiga (388/398)
samal joonel

4.	Tähispostid - Kui ristmiku kaare joone pikkus on suurem kui 10
meetrit, paigaldatakse kaarele täiendavad kollaste helkuritega
tähispostid, mille omavaheline kaugus kaarel ei oleks > 10 m-

Antud juhul on kahe tähisposti vahekaugus rohkem kui 10 m.

5.	Näidata riigiteega kokku viimise lõikejoonis

Sobilik on esitada lahendus selliselt:

Palume korrigeerida projekti ja esitada see uuesti kooskõlastamiseks
e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Asko Reimus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 21, 2025 10:19 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Riigitee nr 42 Kärkna-Kobratu ja Tolmu planeeringuala teede
ristumiskohad

Tere,

Koostame Keskond & Partnerid OÜ tellimusel Vasula alevikus, Tartu vallas,
Tartu maakonnas Tolmu planeeringuala taristu teedeehitusliku osa projekti.
Kirjale on lisatud põhiprojekti failid.

Palun projektiga tutvuda ja sobivusel kooskõlastada. Küsimuste ja
täpsustuste korral palun ühendust võtta.

Lugupidamisega

Asko Reimus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 5394 4947